2021. november 7., vasárnap

,, Ne aggodalmaskodjatok tehát a holnapért,” (Máté 6:34)

          Nagyon sokszor tapasztalhatjuk, hogy aggódunk és félünk már előre, hogy mi lesz holnap: pedig Máté evangéliumában olvashatjuk, hogy,, Ne aggodalmaskodjatok tehát a holnapért, mert a holnap majd aggódik magáért: elég minden napnak a maga baja.” (Máté 6:34)

Most felteszem a kérdést: érdemes nekünk előre aggódnunk dolgokért? Hidd el nekem, hogy nem, hiszen az Isten tud mindent előre mi fog velünk történni!  Írok egy példát a saját életemből! Szerintem már sokan tudják nagyon visszahúzódó voltam és aggódtam, hogy a négy fal lesz „a börtönöm.” Most már tisztán látom magam előtt, hogy Isten tudja, mire van szükségem! Elkészített nekem egy helyet és elküldött hozzám egy személyt, akit felhasznált Isten arra, hogy megismerjem Jézust! Igaz ez nem volt elég, nekem is meg kellett tennem a magam lépéseit és döntést kellett hoznom, hogy melyik utat válasszam!

Mit kell tennünk, amikor észrevesszük, hogy bűnt követünk el? Aggódnunk kell, hogy mi lesz velünk vagy bűnvallomást kell tennünk Isten előtt és kérni a bocsánatát?

Amikor ezt a kérdést felteszem, akkor mindig eszembe jut egy igevers, ami így szól: „… ad jókat a ti Atyátok azoknak, akik kérik tőle.”(Máté 7:11)

Mielőtt felvetődne bárkiben az a kérdés, hogy „de Mónika akkor miért lettél te mozgássérült és miért lett egyéb betegséged, hiszen azt nem kérte senki sem számodra? Erre csak annyit válaszolnék, hogy”valamiért meg lett engedve, hogy így legyen!”

Attól, hogy Jézust befogadtuk a szívünkbe, az nem jelenti azt, hogy nem lesznek problémáink és nehézségeink, de azt is tudnunk kell, hogy ilyenkor is számíthatunk a segítségére (az Úrnak).

Befejezésül ideidézem azt, a verset, amit nagyon fejembe véstem, mikor félek és aggódok!”Mert nem félelemnek lelkét adta nekünk az Isten; hanem erő és szeretet és a józanságnak lelkét.”

Kívánom minden kedves Olvasómnak, hogy találja meg a lelki békét, valamint Isten áldását kívánom Mindenki életére!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Vesek

Isten megparancsolta Et től szép a világ Jó az Úr!