2021. november 7., vasárnap

„Mi van a kezedben?” 2 Mózes 4:2


             
           Miként Mózestől megkérdezte az Úr: „Mi van a kezedben?”    2Móz 4:2 Ő így felelt egy bot, amivel a juhait terelgette a legelőn.
         Mikor én is megkaptam ezt a kérdést, hogy: Mi van a kezemben, akkor azt, feleltem az írás képessége. Miként kérte Mózest, hogy dobja le a földre a botot, így kérdte tőlem is az Úr, hogy felejtsem el azt a fajta stílusú írás képességet. Először nagyon megijedtem, hogy elveszi tőlem ezt képességemet, hogy szomorú lettem és azt mondta jó akkor nem csinálok már semmit. Ekkor miként Mózesnél is másra akarta használni azt a botot az Úr. Mire is?  2Móz 14,21 „Mózes kinyújtotta kezét a tenger fölé, az Úr pedig egész éjjel erős keleti széllel visszafelé hajtotta a tengert, és szárazzá tette a tengerfeneket, úgyhogy a víz kettévált.”
          Nálam az írás képeségem azért kellett, hogy megváltozom, hogy embertársamat tudjam kivezetni a sötét homályos világból és hogy ki tudjam vezetni a szomorú depressziós világából.  
         Miként Mózes kivezette Izraelt Egyiptom fogságából, úgy hiszem, hogy én is ki fogom néhány embert vezetni a depressziós életből az Úr segítségével. Ahogy engem is kivezet az Úr a magányos életből.
         Neked mi van a kezedben?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Vesek

Isten megparancsolta Et től szép a világ Jó az Úr!