2021. november 7., vasárnap

Áldjuk nehéz időkben is az Urat!

            Sokat gondolkozom most azon, hogy mit jelent áldani az Urat nehéz időben is!  Nekem most egy nagyon nehéz időszak jött be! Szerintem nem csak nekem, hanem mindenkinek. Jönnek ezek a télies idők mikor minden olyan csendes és szomorú! Zsoltárok 103: 1-ben  Áldjad, lelkem, az Urat, és egész bensőm az ő szent nevét!”S nem azt mondja „ áldjad lelkem az Urat” ha napfényes a napom, mert olyan szépen ragyog, kint a nap vagy éppen jól érezzük magunkat! Ha olvassuk a Zsoltárok 103:3-at akkor azt lájuk, hogy „Ő megbocsátja minden bűnödet, meggyógyítja minden betegségedet,” Most magamra gondolva példaként mondva: meg lettem gyógyítva, mert nem maradtam ágyhoz kötve miután megszülettem lehet volna az is, hogy magamra hagy Isten és hagy „meghalni vagy teljesen bénának”

Ez nem lett!  Persze, hogy embereket (orvost) használt fel arra, hogy megmentse az életemet!

        Nekem  ezért Őt áldja és imádja lelkem az Urat még akkor is ha nem olyan fényes az életem és minden másképpen megy s céljaimat nehezebben érem el, mint egy„egészséges” ember.

        Nem gond az, hogy tél vagy nyár van akkor is áldom az Urat! Télen a számítógép előtt a weblapjaim készítéssel, könyv és versírással. valamint emberekkel való beszélgetéssel interneten keresztül hirdetem Istennek hatalmas szeretetét és jóságát. Nyáron pedig áldom a jó időért, hogy többet a biciklizhetek és látogathatok meg embereket itt városban és személyesen elmondhatom nekik, hogy mennyire szereti őket Isten!  

        Nem csodálatos Istenünk van?  Nem azt nézi, milyen nehézségeid vannak, hanem, hogy mivel tudod Őt szolgálni és áldani!

               Áldjad, lelkem, az Urat, és ne feledd el, mennyi jót tett veled!” (Zsoltárok 103:2) Gondold csak végig mi mindenért áldhatnád az Urat Te is a helyet, hogy sírdogálsz, szomorkodsz az nincs ez nincs vagy éppen nem olyan a mozgásod, mint a barátnőddé, barátodé, mert neked bottal vagy tolókocsiban kell leélned az éled! Isten akkor is nagyon szeret Téged! Olvasd csak el ezt, az igeverset János 3:16-otMert úgy szerette Isten a világot, hogy egyszülött Fiát adta…!” Melyik földi apuka adná a fiát? Szerintem egyik sem!

Ezért is lehetnék hálásak és áldhatjuk Őt! Nem gondolod?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Vesek

Isten megparancsolta Et től szép a világ Jó az Úr!