2021. november 21., vasárnap

Hol van Isten?

 

'Ha kerestek majd, megtaláltok engem, ha teljes szívből kutattok utánam. '

Jeremiás 29:13

Most eljött a pillanat, hogy megválaszoljam azt a kérdést, amit az újabb tévés műsorom óta egyre többen feltettek nekem. Mónika hol van Isten, ha szabad szemmel nem látható?   

Mielőtt elkezdem kibontogatni ezt a témát. Hagyd tegyek fel két kérdést én is neked: Te olvasod az Ő igéjét? Ha igen. Akkor milyen szívvel teszed?

Én is csak úgy tudtam megérteni, hogy valóban hol van Isten?  'Ha kerestem Őt és teljes szívből kezdtem el olvasni az Isten igéjét és ezt teszem most is minden nap, amin keresztül tud hozzám beszélni, ha bánatos, szomorú vagyok akkor vigaszt tud nyújtani vagy ha kérdéseimre a választ keresem ő megfelelő időben válaszol és ha boldog vagyok annak a titkát megmondja Isten az igéjén keresztül.

Több helyen is olvasható az, hogy megtalálható Isten, ha keresitek.

5Mózes 4:29 „De, ha keresni fogod ott az Urat, a te Istenedet, megtalálod, ha teljes szívedből és teljes lelkedből kutatsz majd utána.” (Ezek az igehelyek mind erről szólnak: 1Kir 8,47-49; Jer 29,13)

Bármilyen helyzeten kell átmennem az életem folyamán Isten Itt van velem, ahogy olvasható: Ézsaiás 43:2- ben. (RÚF)

„Ha vízen kelsz át, én veled vagyok, és ha folyókon, azok nem sodornak el. Ha tűzben jársz, nem perzselődsz meg, a láng nem éget meg téged.”

Meg vagyok győződve bármin is kell keresztül mennem/ mennünk, azért engedi meg az Isten, hogy keresztül menjek/ menjünk, hogy tanítson és formája az életünket.

„Tudjuk pedig, hogy azoknak, akik Istent szeretik, minden javukra van, mint akik az ő végzése szerint hivatalosak”

Róma 8:28.

S hogy olvasható Róma 8:28-ban tudjuk, hogy azoknak, akik Istent szeretik, minden javukra van, bármin is menjünk keresztül az javunkat fogja szolgálni.

Tudom most azt kérdezed magadban, hogy mit szolgál a javamra az, hogy mozgássérülten és egyéb sérüléssel élem az életem? Meg kell mondjam, hogy sok mindenben a javamat szolgálja a jelenlegi állapotom.

·    Élő bizonyíték, hogy így is lehet teljes életet élni Istennel.

·    Így is szeret az Isten.

·     Így is tud használni Isten a szolgálatokban.

·    Tudlak bátorítani.

·    Tudok weboldalt készíteni.

·    Tudok könyvet írni, ami segíthet neked.

·    STB.

Isten áldjon meg téged kedves olvasó és beszéljen hozzád!

Szeretettel: Deme Mónika

 

 

      

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Vesek

Isten megparancsolta Et től szép a világ Jó az Úr!