2021. november 25., csütörtök

Nekem a legfontosabb, nem ajándék




Nekem a legfontosabb nem az, hogy kitől kapok ajándékot sosem voltam oda az ajándékért, hogy ezért legyen karácsony, mert ajándékot kapjak. Nem azt mondom, hogy nem örülök neki. Én is adok ajándékot barátaimnak, mert jól esik adni egy kis apróságot.
Én még is azt mondom a legfontosabb az, hogy emlékezzünk meg Jézusról, aki nem véletlen jött erre a földre. „Mert úgy szerette Isten a világot, hogy az egyszülött Fiát adta….” János 3:16
Ezen János 3:16 igeversen sokat gondolkozom, Isten nem kér cserébe tőlem semmit. Csak azt akarja, higgyek én Őbenne.
Megfordult bennem egy gondolat mégis mivel tudom én Őt megajándékozni. Miért mondom ezt, hogy Őt akarom megajándékozni, hát a Szentírásban írva van, hogy a pásztoroknak megjelentek az agyalok és azt hirdették, hogy megszületett Jézus Betlehemben. A Pásztorok mentek el és hirdették Ők szegyének voltak. A csillagot a bölcsek látták meg Ők gazdagok voltak
A csillag ment előttünk még oda nem értek és aztán megállt a fölött a hely fölött, ahol a kisgyermek feküdt bepólyázva a jászolba. Amikor meglátták Máriával a kisgyermeket leborulva imádták Őt és ajándékot adtak Neki.
Én megajándékozom azzal a Megváltómat. hogy még jobban oda szánom magam Neki, és ahogy csak tudom, hirdetem az embereknek az örömhírt!
Hisz Ö szabadított meg a bűneimből és emelt ki a keserűségemből!
Te mivel ajándékozod Őt meg?
Szeretettel: Deme Mónika

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Vesek

Isten megparancsolta Et től szép a világ Jó az Úr!