2021. november 9., kedd

Mivel nem a láthatókra nézünk

 

2Kor .4,18 "mivel nem a láthatókra nézünk, hanem a láthatatlanokra, mert a láthatók ideig valók, a láthatatlanok pedig örökkévalók."

Ez az ige nagyon szólt hozzám! Tudod én, ahogy visszanézek az életem korábbi helyzetére, akkor látom, hogy milyen mélységből emelt ki az Isten. Tudod én annak idején azt, mondtam, hogy nekem nem fog már jobb lenni az életem, mert. akkor a láthatókra néztem, Nem elég, hogy arra néztem még nem is hittem, hogy lehet, jobb is!

Mondok egy példát, hogy én elhittem egy napon, hogy Isten meggyógyítja a megsérült kisagyam, ami irányítja a mozgásközpontot. és beszédet, ami ideig való állapot, ami látható és hallható, de hiszek abban, amit még nem látok, hogy ezek mind meg vannak gyógyítva, mert Jézus a keresztre vitte a jelenlegi állapotomat. és ez pedig örökkévaló lesz, hogy én táncolni fogok az Úr előtt, jelenleg még csak a lelkem táncol.

Deme Mónika

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Vesek

Isten megparancsolta Et től szép a világ Jó az Úr!