2021. november 9., kedd

A szeretet nekem nagyon fontos

 

A szeretet nekem nagyon fontos és ezért nagyon tudok szeretni, még lehet, hogy túlságosan is!

Mégis azt mondom nekem ez ad nagy erőt és kittártást, hogy tudom azt Jézus sebeiben gyógyultam meg vagyis sebeiben gyógyultunk meg!  

Ézs 53,5

Pedig a mi vétkeink miatt kapott sebeket, bűneink”

miatt törték össze. Ő bűnhődött, hogy nekünk

békességünk legyen, az ő sebei árán gyógyultunk meg.

Sokat beszélek gyógyulásról, de tudjad ezt át is élem, amiket elmondok vagy leírok! Amit kezdtem észre venni, ha nyugodt vagyok és nem hergelem fel magam akkor nem lehet észre venni rajtam, hogy beszédhibás vagyok. Úré a dicsőség!

 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Vesek

Isten megparancsolta Et től szép a világ Jó az Úr!