2021. november 10., szerda

Istennek gondja van rátok!

 

      „Minden gondotokat őreá vessétek, mert neki gondja van rátok. „

(1Péter 5:7)

Tudom sokan vagyunk ezzel a témával is. El szeretném mondani igen Istennek gondja van rátok vagyis rád és gondja van arra is, hogy hogyan tudod kifizetni a számláidat. Így azt mondom fordul oda hozzá és mondjad meg Neki. hogy itt vagyok Uram, valamint itt van a számla kifizetési gondom átadom neked és segíts megoldást találni, mert saját erőmből nem tudom kifizetni. Hidd el, ha átadod Neki a gondod fog segíteni Neked! Legyen egy példa részemről! Én számomra nagy gond volt az, hogy mikor kijárom az iskolát mit fogok magammal kezdeni és ahogy látod gondja volt erre is Istennek, hogy ne unatkozzak az itthon töltött napokban, valamint hasznos is legyen. Így most minden nap bátoríthatlak egy Tőle kapott gondolattal!  Igaz nekem kellett eldönteni, hogy átadom Neki a gondomat vagy magam próbálom kezembe venni a gondot. El kell, hogy mondjam jó döntést hoztam. Mióta mellette döntöttem és gondomat rávetettem szinte mindig győztes vagyok és a sátán a vesztes!

Bátorítalak, hogy minden gondot őreá   vesd és meglátod Te leszel a győztes és a sátán az ellenséged lesz a vesztes!

Írta: Deme Mónika 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Vesek

Isten megparancsolta Et től szép a világ Jó az Úr!