2021. november 7., vasárnap

Mindennek megvan a maga ideje




         Most eljött annak is az ideje, hogy egy kérdésre válaszoljak. Pár hete kérdezték tőlem, hogy szerintem mikor fogom meglátni a teljes gyógyulást az életemben? Nagyon meglepett a kérdés, mert olyan embertől kaptam ezt  a kérdést, aki maga nem mozgássérült. Mégis azt mondja nekem Mónika nagyon csodálom azt a hatalmas hitedet és kitartásodat, amit minden nap olvashatok tőled!
         Tudod most megadom neked a választ: Mindennek megvan a maga ideje, ahogy A PRÉDIKÁTOR KÖNYVÉBEN olvashatjuk 3:1-8 versig.Mindennek megszabott ideje van, megvan az ideje minden dolognak az ég alatt.”Préd. 3:1
         Miként: „Megvan az ideje a szeretetnek, és megvan az ideje a gyűlöletnek. Megvan az ideje a háborúnak, és megvan az ideje a békének.” Préd. 3:8
         Úgy megvan az ideje a jelenlegi állapotomnak és teljes gyógyulásomnak.
         Ez vigasztal, hogy eljön annak is az ideje, hogy teljesen meggyógyulva fogom hirdetni a teljes igazságot.
          Én meg vagyok győződve arról is, hogy annak is eljön az ideje, hogy egy napon együtt dicsérjük az Urat!
          Neked is eljön az, az idő, hogy tisztán lásd az igazságot!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Vesek

Isten megparancsolta Et től szép a világ Jó az Úr!