2021. november 7., vasárnap

Mi ad nekem ilyen nagy erőt az élet nehézségei elviseléséhez?




Napokban volt egy kérdés egyesektől felém. Mi ad nekem ilyen nagy erőt az élet nehézségei elviseléséhez? Mikor ezt a kérdés olvastam azt kérdeztem, milyen nehézségek elviselésére gondol?
Ha arra, hogy én két bottal járok vagy az, hogy nehezen hagyom, el a házam falait ez nem keserít el, mert tudom, hogy ennek is van valami előnye, hogy mozgáskorlátozott vagyok méghozzá nem is más, Isten így megmutatja hatalmas nagy szeretetét. Szóval szeretetet ad, nagy erőt az életem nehézségei elviseléshez.
Elmondom neked kedves Olvasóm, hogy itt mi a lényeg, hát az, hogy minden nehézségbe találd meg a szépet és jót s meglátod, máris nem érzed magad korlátozva! Tudom egyesek, azt mondják nekem, hogy jó Mónika neked, van hited és ezért látod másnak a körülötted forgó világot,
Tudod én is nagyon nehezen tudtam mit tenni magammal nagyon sokáig hiába volt hitem!
Nem elég az, hogy az embernek van hite, hanem fontos, a jó hozzáállás is!
Még egy, hogy legyen egy célod, amit szeretnél elérni az életed folyamán és remény a szívedben, hogy meglesz.
Sokat hallom azt is, hogy Mónika neked szerető szíved van és hamar meg tudod értetni magad! Erre csak annyit tudok mondani, hogy itt az a fontos, hogyan közelíted meg x y személyt és az is, hogy mennyire mered elmondani neki anélkül, hogy kérdezné pl:. hogy miért vagy te két bottal vagy akár tolókocsiban vagy akármi. Nagyon fontos, hogy őszintén beszélj magadról és meglátod, felvillan szeme annak az embernek, aki esetleg sajnálatos tekintettel néz rád! Tudod, én csak erre azt tudom, mondani azért néz rád úgy, mert nem tud mit kezdeni az adott helyezettel vagy egyszerűen csak lelki szegény.

Szeretettel: Deme Mónika

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Vesek

Isten megparancsolta Et től szép a világ Jó az Úr!