2021. november 7., vasárnap

Elviselni egymást



   Elviselni egymást néha nehéz magamról beszélek. Nagyon nehezen tudtam elviselni az embereket. Miként már az elősző írásomban már megígértem, hogy írok egy bejegyzést egy ígéret beteljesítésről.
     Sokat harcoltam azzal, hogy elviseljem az embertársaimat, mert nagyon haragudtam az életre, hogy segítségre szorulok. Még abban is, hogy elmenjek itt a városba bárhova is.
    “most azonban vessétek el magatoktól mindezt: a haragot, az indulatot, a gonoszságot, az istenkáromlást és szátokból a gyalázatos beszédet. “ Kol 3:8
     Szóval az ígéret az, volt Istentől számomra, hogy segít megbocsájtani és elviselni embertársaimat PÁL LEVELE A KOLOSSÉIAKHOZ 3:5-től Az új ember felöltözése megvalósult az életemben ezért van az, hogy emberek sokat írnak nekem, hogy de jó nekem meg tudok bocsátani.
    Tudod az Istenre figyelünk akkor megy az!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Vesek

Isten megparancsolta Et től szép a világ Jó az Úr!