2021. november 7., vasárnap

Ígér-e olyat, amit nem teljesít Isten?

Sajnos a napokban és hónapokban sokat vagyok azzal a gondolattal, hogy: Nem ember az Isten, hogy hazudnék, nem embernek fia, hogy bármit megbánna. Mond-e olyat, amit meg ne tenne, ígér-e olyat, amit nem teljesít?” 4Móz 23,19
         Rá kellett jönnöm, hogy valóban az ember csak ígér és nem teljesíti azt, amit olyan nagyon megígér neked valamit, de mikor Te rákérdezel az ígéretére akkor mindent kitalálnak, hogy ezért meg ezért nem tudta teljesíteni ígéretet.
         Mai napra már igen megértettem, hogy amit Isten ígér nekem azt teljesíteni fogja, mert: Nem ember az Isten, hogy hazudnék. Most szeretnék visszamenni egy kicsit az életemben pár évet, hogy megkérdezték tőlem, hogy: Mónika mi lesz akkor, ha Isten azt ígérte neked, hogy meggyógyít és nem teljesítené?  Miért ne teljesítené? Nem ember az Isten, hogy hazudnék.
         Tudod nekem sok olyan tapasztalataim vannak Istennel, hogy nem elég nekem 100 év sem, hogy mind elmondjam vagy leírjam azt a sok ígéretet, amit Istentől kaptam és az, hogy hogyan is teljesíti be az Isten az életemben az ígéreteit.
         Csodálatos élmény megtapasztalni hatalmas szeretetét!
         Hamarosan fogok egy bejegyzést írni az egyik ígéret beteljesítéséről!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Vesek

Isten megparancsolta Et től szép a világ Jó az Úr!