2021. november 7., vasárnap

Ne a láthatókra nézzél

              Tudod, most az jut eszembe, hogy a láthatók csak ideig valók. Saját életemből kiindulva nagyon nehéz volt nem a fogyatékosságomra nézni. Én bátorítalak, hogy ne azt nézd, hogy az emberek miként néznek rád vagy gyerekedre, mert mást tükröz a külső. Hiszen az ige is megmondja, hogy „mivel nem a láthatókra nézünk, hanem a láthatatlanokra, mert a láthatók ideig valók, a láthatatlanok pedig örökkévalók.” (2Kor 4:18) Az, hogy az emberek nem fogadnak el az ideig való vagy nem fogadják el gyerekedet, de ami viszont a láthatatlanok, azok pedig örökkévalók. Itt megint hozom a magam életét, hogy mikor meglátták rajtam egy napon, hogy milyen csodálatos módon változott az életem, mert megértettem, hogy Istennek terve van velem.  Hiszen a Biblia is mondja, hogy: „Ezt mondja megváltód, az Úr, aki az anyaméhben formált: Én, az Úr alkottam mindent:” (Ézsaiás 44:24).  Így téged is és a gyermekedet is Ő formálta. Ilyenkor van az, hogy felmerül az a kérdés: Akkor miért lettem vagy lett ő fogyatékkal élő? Erre is van számomra egy magyarázat a szentírásból. Jób 2. fejezet, aminek az a címe, hogy Jób a betegségben is istenfélő marad. Lehet, hogy most azt gondolod, hogy ez valami álomvilág, ha ezt gondolod, nagyon rossz úton haladsz, hiszen Az ÚR ezt felelte a Sátánnak: A kezedbe adom, csak az életét kíméld meg!” (Jób 2:6) Én úgy gondolom az Úr velem és veled, valamint gyermekeddel is így tett, hogy Sátán megpróbáljon minket, Én meg- vagyok győződve, hogy Sátán veszíti el a csatát, mert nagyobb az, aki bennünk él, mint aki a világban van. Ige is ezt mondja: ”Gyermekeim, ti az Istentől vagytok, és legyőztétek őket, mert nagyobb az, aki bennetek van, mint aki a világban van.” (I János 4:4)

Remélem Isten beszélt most hozzád kedves Barátom és Testvérem!

Az Úr áldjon meg!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Vesek

Isten megparancsolta Et től szép a világ Jó az Úr!