2021. november 8., hétfő

Minden javukra szolgál

 

Eljött az a pillanat, hogy leírom, arra a kérdésre a választ, amit már többen feltettek felém.

Nem nehéz megfogalmazni mindazt, hogy miért mondom neked, vagyis nektek, hogy énnekem nem megy úgy az írás, sem az, hogy ne Istent lássam a jóban vagy akár rosszban.

Most el kell, hogy mondjam, ha nem Ő lenne az életem központja, akkor már nem hiszem, hogy itt az interneten vagy akár személyesen beszélgetnél velem.

Hiába olyan hihetetlen, de én ebben nagyon boldog vagyok, és ilyenkor mindig arra gondolok, hogy milyen helyzetben jöttem a világra, és Neki köszönhetem azt, hogy élek. 

Tudod a Bibliában is meg van írva, hogy minden a javunkra van!

Nézd csak! 

Róma 8: 28 „Azt pedig tudjuk, hogy akik Istent szeretik, azoknak minden javukra szolgál, azoknak, akiket örök elhatározása szerint elhívott.”

Lásd, a fenti igeverset az világosan beszél! Tudom én azt, hogy nem mindenki érti, miért mondom azt, hogy javamra van az is, hogy mozgássérült vagyok, mert ha belegondolok, ha nem lennék, ilyen állapotba lehet, nem tudnám értékelni a szépet és jót! Te, aki nem vagy mozgásba korlátozva neked is minden a javadra van, csak lehet az a problémád, hogy nem kerek az arcod, hanem hosszúkás és ezért azt, gondolod, senki nem szeret és nem áll szóba veled, de egyet elmondok, hogy Isten szeret és beszél hozzád valamint a neveden hív!

Nekem is voltak hasonló problémáim nem tudtam elfogadni azt, hogy mozgásban segítségre szorulok és sok mindenért segítséget kell kérnem, így amikor csak tehettem nem hagytam el az otthonom, de nem csaplak be igaz kijártam a tesómmal a városba minden délután körülnézni, de mindig unalmasnak találtam mindezt, és az egész napot is.

Mikor megismertem Jézus Krisztust igazán, egy héttel az evangéliumi rendezvény előtt, már akkor megértettem, hogy nem véletlen születtem erre a világra, mert Istennek terve van velem.

Nem akarok lelkész lenni, de igen akartam egy hasznos dolgot csinálni.

Meg is kaptam azt a feladatot, hogy közbenjárjak embertársaimért és valamint lehetek Istennek eszköze, arra, hogy megmutatja rajtam keresztül az ígéretet.

Írta: Deme Mónika

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Vesek

Isten megparancsolta Et től szép a világ Jó az Úr!