2021. november 20., szombat

Életemnek célja van

 Megválaszolok még egy kérdést Isten segítségével.

Ezt szintén a napokban kaptam. Nem unalmas ez az élet, amit élek? ––Egyszerű a válasz, hogy nem. –– De, hogy lásd, miért is ez a válaszom segítségül hívom Pált, akinek célja lett. ––Pedig be is börtönözték Filippi 3:14
Tudom, hogy egyeseknek nagyon nehéz megérteni, hogy magam mögött hagyom az élet által okozott csalódást és fájdalmakat. Az életemnek lett egy célja, – amióta megismertem Isten gyógyítását és nagy szeretetét.
Most olyan dologról fogok beszélni, ––amit én személy szerint nem tapasztaltam meg, –– de láttam ahogy a lány és a fiú összekötik életüket egymással egy gyűrűvel ezzel azt mutatják, hogy egymáshoz tartoznak.
A keresztény életemben a Szent Szellem pecsétje az garantálja, hogy teljesíti ígéretét, ahogy az eljegyzési gyűrű azt jelzi, hogy ígéretet tesznek egymásnak, hogy minden körülmények közt hűségesek maradnak egymáshoz. A Szent Szellem engem arra emlékeztet, hogy. ő a vőlegényem és hozzá tartozom. Ahogy Pál is mondta: „Nem mintha már elértem volna mindezt, vagy már célnál volnék, de igyekszem, hogy meg is ragadjam, mert engem is megragadott Krisztus Jézus.” Filippi 3 :12. Egyenesen futok, vagy haladok a cél felé. Most jöjjön Filippi 3 :13-14 igevers: „Testvéreim, én nem gondolom magamról, hogy már elértem, de egyet teszek: ami mögöttem van, azt elfelejtve, ami pedig előttem van, annak nekifeszülve futok egyenest a cél felé, Isten mennyei elhívásának Krisztus Jézusban adott jutalmáért.”
Embertársaim én nem gondolom magamról, hogy tökéletes lennék és már minden vágyam és álmom célba ért volna, ––vagy elértem volna, de egyet teszek: ami mögöttem van –– vagyis azt a csalódást, amit okozott az élet a sors, azt elfelejtve, ami pedig előttem van, annak nekifeszülve futok egyenesen a cél felé, Istentől kapott mennyei elhívásomnak vagy küldetésemnek a Krisztus Jézusban adott jutalmáért.
Most talán azt kérdezed, hogy jutalmaz meg Isten?
„Az arató jutalmat kap, és begyűjti a termést az örök életre, hogy együtt örüljön a vető és az arató”
János 4:36 (RÚF)
Ha az arató nem vetne nem tudna aratni.
Következő, amit meg fogok válaszolni hamarosan, hogy: mit jelent vetni?
Írta: Deme Mónika

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Vesek

Isten megparancsolta Et től szép a világ Jó az Úr!