2018. június 3., vasárnap

2018.JÚNIUS 3. BEMUTATKOZÁS ÉS HOGY MIVEL IS FOGLALKOZOK?


Szeretnék nagyon röviden bemutatkozni. Nevem Deme Mónika születtem 1988. február 5.-én. Nem sokan tudjátok rólam, hogy nem volt egy könnyű időszak, mert oxigénhiány következtében több fizikai problémával kellett szembe néznem Mozgás nehézségekkel, vagyis mozgáskorlátozott, kicsit beszédhibás, valamint hallássérült is enyhén. Ennek ellenére életvidám fiatallány vagyok. Igaz ez köszönhetem Jézusnak, hogy megismerhettem Őt. Azóta nem én élek hanem Ő él bennem. Ahogy Bibliában is írja az ige: 
PÁL LEVELE A GALATÁKHOZ 2:20 „…többé tehát nem én élek, hanem Krisztus él bennem;”
Azt sem sokan tudhatjátok rólam, hogy nem csak ülök és facebookozok. ha nem komoly feladat van rajtam, hogy embertársaimnak segítsek önmagukat elfogadni és megbocsájtani a sorsnak, valamint embertársainak és nem utolsó sorba megtanulni szeretni önmagukat és még egy, amit szeretnék embereknek elmondani az embereknek, hogy okkal született a földre. Isten szereti Őt ahogy Téged is és engem is!
Ezt mind könyv írással, festéssel és blog írással bízta rám Isten. De vannak különleges helyezetek is mikor elvezet Isten különféle helyekre, hogy számmal tegyem meg ezt! Tudod akkor a segítőmet is kirendeli és felkészít Őt is, hogy el tudjon szállítani arra helyre, ahova Isten küld és hogy tudjon ott segíteni nekem, amiben segítséget igényellek.
Bármilyen kérdésed van írj bátran!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Vesek

Isten megparancsolta Et től szép a világ Jó az Úr!