2021. november 7., vasárnap

A Jézusban vetett hittel

 

Kedves Embertársaim!

 

2021 november 6.-án tettem egy ígéretet nektek, hogy többet fogok írni a hit témáról. Nagyon sokat gondolkoztam rajta, hogy hogyan is kezdjem.

 

 A Jézusban vetett hittel legyőzhetjük a világot

Nekem is így sikerült legyőzni a fizikai állapotomat, vagyis felül kerekedni rajta.   A Jézusban vetett hittel.                        

„Mert aki Istentől született, az legyőzi a világot, és az a győzelem, amely legyőzte a világot, a mi hitünk. „

 ( 1János 5:4)

Szóval, ahogy mondja: 1János 5:5, hogy: „Ki az, aki legyőzi a világot, ha nem az, aki hiszi, hogy Jézus az Isten Fia?” Nem csodálatos az, hogy legyőzhetjük a világot? (vagy, hogy felül tudunk kerekedni a fizikai állapoton más szóval a fizikai korláton? A Jézusban vetett hittel? Hiszed ezt, hogy egy katona, aki a hisz Krisztusban azon nem fog sem dárda, sem kard, sem golyó? Ez így van velünk is. Hidd el! Most engedd meg nekem, hogy hozzak az életemből egy példát! A példa nem más, mint a magányos világom legyőzése. Mióta Istenbe vetettem hitem nem tud rajtam fogni sem állapotom, sem magány, sem rossz dolgok stb., ami rossz hatással lenne rám nem érintheti meg az életem, ahogy katonát sem érintheti sem kard, sem golyó stb. Szeretnélek bátorítani, hogy vesd hited Jézus Krisztusba se ne valami másba. ahogy mondja az ige is a 3 Mózes 26:1, ami így szól: „Ne csináljatok magatoknak bálványokat! Se faragott bálványszobrot, se szent oszlopot ne állítsatok magatoknak, kőszobrokat se helyezzetek el országotokban, hogy imádjátok azokat. Mert én, az Úr vagyok... „

Ne is imádjátok azokat! Hidd el az nem tud segíteni semmiben neked, mert az csak egy tárgy és életen.  De az is meg van írva a szentírásban jobb az Úrban bízni, mint emberekbe reménykedni még hozzá a Zsoltárok 119:8-9„Jobb az Úrban bízni, mint emberekben reménykedni. Jobb az Úrban bízni, mint főemberekben reménykedni.”  Bátorítalak az Úrban bízzál és belé vesd hited! „Most azért megmarad a hit, remény, szeretet, e három; ezek között pedig legnagyobb a szeretet.” (1 Kor. 13.13)

Hát nem csodálatos?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Vesek

Isten megparancsolta Et től szép a világ Jó az Úr!